Specialist in Websites bestaat uit een groep mid-twintigers die leergierig zijn, maar ook op zijn tijd van een feestje genieten. Daarvoor hebben wij een dag opgericht: ‘Mystery Friday’. Hier komen de factoren plezier, teambuilding en educatie bijeen!
Met dank aan de klant
Afgelopen vrijdag was het wederom ‘Mystery Friday’. Dit keer was het nummer 11.0 alweer! Deze week werden onze klanten in het zonnetje gezet. De specialisten werden in tweetallen gesplitst en ieder kreeg twee of drie klanten toegewezen. Van alle klanten werden de websites tevoorschijn gehaald en werd er gebrainstormd over de vraag: wat kunnen wij voor de klant op de website aanpassen/toevoegen waar hij/zij ook wat mee opschiet?
Brainstormen
Elke groep kreeg tien minuten de tijd om te brainstormen. Daarna moest er aan het hele team gepitched worden of de ideeën daadwerkelijk verbeteringen zijn en of de groep met deze verandering(en) akkoord ging. Er waren hele mooie ideeën bedacht en vooral de kerstsfeer werd veel verwerkt in de ideeën.
Uitvoering
Na het pitchen voor de groep was het tijd om de veranderingen daadwerkelijk te gaan implementeren. Hier hadden we ongeveer 90 minuten de tijd voor en vervolgens moest iedereen zijn verbetering presenteren.
Het was uiteindelijk een groot succes, iedereen zette zich tweehonderd procent in en het merendeel van de klant was hartstikke tevreden met de
creaties. Dit motiveert ons bij Specialist in Websites om altijd de extra stap te zetten voor onze klanten.